نارسایی کلیه با کراتینین 7.4: نیاز به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 7.4: نیاز به دیالیز

نارسایی کلیه با کراتینین 7.4: نیاز به تحت DialysisI به عنوان بیمار نارسایی کلیه 2 سال پیش تشخیص داده شد، پس من هیچ گونه علائم آشکار است. اما در حال حاضر، کراتینین من است تا 7.4، و من ادم جدی در پاهای من. دکتر به در حال حاضر از من بپرسید به دیالیز، من می خواهم بدانم من نیاز به انجام دیالیز؟
به رک و پوست کنده، دیالیز می تواند به شما کمک کند بین بردن ادم و کاهش سطح کراتینین بالا، به طوری که می توان آن را یکی از انتخاب شما. با این حال، آن است که تنها انتخاب برای شما نیست، برخی از گزینه های دیگر می تواند استفاده شود برای کنترل بیماری خود را وجود دارد.
چرا بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.4 نیاز به دیالیز؟
در درمانگاه، به عنوان بیماری کلیوی توسعه یافته، از آن خواهد شد بسیاری از علائم و عوارض، که درد به بیمار جسمی و روانی به ارمغان خواهد آورد القا کند. و دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه، آن را در از بین بردن آن نشانه ها و عوارض بسیار موثر است. بنابراین با کمک دیالیز، بیمار نارسایی کلیه می تواند یک زندگی بهتر داشته باشد.
چه درمان می تواند جایگزین دیالیز؟
در حال حاضر، بسیاری از درمان های مبتنی بر طب سنتی چینی می تواند جایگزین دیالیز برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد. یکی از معروف ترین میکرو چینی پزشکی Osmotherpay است، آن را نه تنها می تواند کراتینین بالا و دیگر نشانه های نارسایی کلیه از بین بردن، اما همچنین می تواند مشکل کلیه ها با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را حل کند.
اگر شما علاقه مند در آن جایگزین دیالیز و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: